Návod na EET Kde koupit Časté otázky Zdarma vyzkoušet Přihlášení

Často kladené otázky

Zde je seznam otázek, na které odpovídáme nejčastěji. Pokud zde odpověď na svou otázku nenajdete, napište nám na e-mail: info@mysalon.cz

Umí si aplikace pamatovat dříve vyplněné e-maily zákazníků, abych je nemusel zadávat pokaždé znovu?
Základní verze aplikace to neumí. Umí to připravovaná plná verze aplikaceurčená hlavně pro počítače a tablety, která obsahuje zákaznické profily s předvyplněnými kontaktními údaji včetně telefonního čísla pro automatické posílání SMS.
Lze udělat storno účtenky, když při jejím vystavení udělám chybu?
Ano, storno lze udělat v přehledu tržeb a provede se automaticky i na straně finančního úřadu (tam je vedeno jako mínusová položka).
Najdu někde přehled všech svých vystavených účtenek?
Ano, všechny své účtenky najdete v přehledu tržeb. Lze je exportovat do excelové tabulky například pro potřeby daňového účetnictví. Toto zatím funguje pouze na počítači.
Je možné na telefonu zobrazit účtenky pouze v zadaném období tak, jak to jde na počítači?
Už brzy to půjde. Zatím se na telefonu zobrazují úplně všechny účtenky bez možnosti filtrace
Kolik telefonů lze propojit s jednou tiskárnou?
Lze připojit více telefonů k tiskárně, ale mohou se vzájemně odpojovat . Proto doporučujeme mít pouze jednu tiskárnu na jeden telefon.
Kolik registrací (uživatelů) lze mít na jednom telefonu?
Doporučujeme pouze jednoho uživatele na jeden telefon. Lze to vyřešit odhlášením a přihlášením více uživatelů, ale při chybném přihlášení budete mít problém v evidenci EET.
Funguje aplikace offline?
Prozatím ne, ale hledáme řešení. V každém případě stačí paragon a pak doklad odeslat do 48 hodin přes aplikaci
Co se stane, když se aplikací nepřipojí na finanční úřad a účtenka se neodešle na EET?
Aplikace vystaví náhradní účtenku s PKP kódem a pošle ji na EET při nejbližší příležitosti po obnovení internetového připojení.
Kam se můžu obrátit v případě poruchy?
Na e-mail info@mysalon.cz Momentálně připravujeme i chat a telefonickou infolinku.
Jakou tiskárnu účtenek můžu propojit s aplikací MySalon?
MySalon funguje 100% s tiskárnou Cashino PTP-II DUAL BT- IOS i Android. Bezproblémové propojení s jinými tiskárnami nemůžeme garantovat.
Existuje technický návod na tiskárnu Cashino PTP-II DUAL BT?
Ano, je ke stažení zde: stáhnout navod na tiskárnu.

Spravujte svůj salon chytřeji, pohodlněji a rychleji. Vyzkoušejte aplikaci MySalon.

Zdarma vyzkoušet